10 Mart 2012 Cumartesi

Günlerden cumartesi,hava soğuk






Şöyle doya doya bir çiçek koklayamadım halen sevgili izleyen...Bir güneş,bir yağmur,rüzgar derken,saçım dolaşık,alnım kırışık,masamın üzeri bulaşık,gelen misafir yılışık...






Yola çıkmaya karar verdim,pusulamı Avrupa semalarına çevirdim.Gerçi beni tanıyan herkesin bildiği acı bir geçeğe de değinirsem"ben asla bi sırt çantasıyla çıkamıyorum hiç bir yolculuğa"...Malesef...Burdan da itiraf ediyorum küçük bi çantaya herşeyi sığdırabilen insanları çok kıskanıyorum...
Muhtemel ilk durağım Prag...
Büyülü,masalsı,romantik şehir...
Şimdiden çok heyecanlıyım...
Gerçi şu anki şartlar da hiç böyle değildi hayalimde ki prag seyehati...
O şehri tanıyan,bilen,hatta köprüleri karıştırıp kaybolmuş bi rehber di yanımda götürmek istediğim ...
ama pek yoğun,aylarca,yıllarca üstelik...






İş programları,projeler,gidilmesi gereken yerler,aranması gereken dostlar...
O kadar çok şey birikti ki sevgili izleyen...
Okunacak kitaplar masamın üzerinde yığılı ...
Ne heveslerle almama rağmen henüz kapaklarını açamadım...
Şu gelemeyen bahar,bian önce uğrarsa ruhuma,
belki mis kokulu güneşle, bende kendime gelirim biraz...
İçim ısınır



Ogüne kadar programlar,iş planları...



Şimdi biraz mola zamanı...
eskilerden kalma bir dost ile,
Kırk yıl hatırına iki güzel kahve...
Sevgiler,sevgili izleyen
:)




P.S:Herşeyi hatırlayıp,unutuyorum...Kısır bile değil döngü,döndükçe yeni şeyler buluyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder