14 Mart 2012 Çarşamba

Bağışla...



Bağışla...
senden bu denli uzak durduğum için...
Oysa belki durmasam...
belki...

Bağışla...
senden başka herkese inandığım için...
Oysa belki inanmasam...
belki...

Bağışla...
arkanı dönüp defalarca gittiğinde,
arkandan geldiğim için...
Oysa belki gelmesem...
belki...

Bağışla...
her seferinde seni alttan aldığım için...
hep yukardan bakmana fırsat verdiğim için...
Oysa belki vermesem...
belki...

Bağışla...
eksikliğini hiç hissetmediğin sevgiler için...
sevgim seni aciz kıldığı için...
Oysa belki sevmesem...
belki...

Bağışla...
sen mutlu ol diye,
mutsuz olduğum için...
Oysa belki olmasaydım...
yahut hiç olmasaydım...
belki...

Bağışla...
suyun kaldırma kuvvetine güvenip,
omuzlarına binen yük için...
oysa belki binmeseydim...
belki...

Bağışla...
hep saygı duymaya alıştığın için...
kaba kibirin yüzünden oysa...
söylemedim...
Oysa belki söyleseydim...
belki...

Bağışla...
senin bir anlık kararların la her şeyin yıkılıp
anlık kararların la düzelmesine
alıştığım için...
Oysa belki alışmasaydım...
belki...

Bağışla...
her gelişe bi bahane bul dediğim için...
ve hep bahanesiz geldiğim için...
Oysa gel demeseydim...
yahut hiç gelmeseydim...
belki...


Bağışla...
yavaşça ayrıştığın için...
her şeyi benden bekleyerek...
Oysa beklemeseydin...
belki...




P.S: Neden bazen hep birşeyler eksik olur,hep hissedersin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder